ביטוח לאומי
נפגעי עבודה
איך מתבצע התהליך?
בירור נסיבות הפגיעה או המחלה, תנאי העבודה ובחינת הסיכויים להכרה כפגיעה בעבודה על ידי הביטוח הלאומי.
הגשת תביעה להכרה כנפגע בעבודה וקבלת תשלום דמי פגיעה עבור 91 ימי המחלה הסמוכים לתאריך הפגיעה.
הגשת תביעת נכות למוסד לביטוח לאומי.
הכנת מלוא המסמכים הרפואיים הרלוונטים לפני הוועדה, ליווי בוועדות הרפואיות והצגת הטיעונים החשובים בפני הוועדה.
קבלת התשלום מהמוסד לביטוח לאומי – תשלום רטרואקטיבי, קצבת נכות זמנית וקצבת נכות חודשית קבועה או מענק.
יחד נעבור את התהליך בצורה הטובה, המקצועית והמשתלמת ביותר עבורך.
לקבלת ייעוץ ראשוני והכוונה התקשרו
09 – 7749477